Pukneš si kukuřici?
Sladkou či slanou pochoutku popcorn zná asi každý z nás. Společnost GAPOP se nicméně pustila do výroby ozvláštněné varianty této oblíbené pochutiny. Svůj originální nápad představila Nadačnímu fondu Veolia a v loňském roce získala na jeho realizaci finanční podporu, kterou využila na koupi vybavení do své provozovny v Ostravě.
Jednatelce společnosti paní Adině Šimičkové Bálkové jsme položili několik otázek, a o její odpovědi se s Vámi rádi podělíme.
Čím je váš gourmet BOPCORN jedinečný a výjimečný?
Určitě v tom hraje roli více věcí. Jednou z hlavních je poctivý přístup k surovinám a práci. Při vytváření glazur a směsí se snažíme v největší míře využívat lokálních dodavatelů a všechny naše receptury jsou originální. Nutné je taky zmínit, že celý proces obstarávají lidské ruce. Od výroby přes mísení, po balení, vážení a etiketování.
Kde se zrodila myšlenka na výrobu právě gourmet BOPCORNu?
Zprvu bláznivá myšlenka se zrodila v hlavě partnerovi, když byl v Americe a poprvé tam ochutnal gourmet popcorn. Po několika letech si na tuhle dobrotu vzpomněl, když uvažoval, v čem začne podnikat.
Kdo jsou vaši zákazníci a kde si můžeme vaše produkty zakoupit?
Nerada bych, aby to vyznělo chvástavě, ale naši zákazníci jsou v podstatě všechny věkové kategorie. Dědouškové si dají u pivečka česnekový nebo tvarůžkový, děti milují jahodu a karamel, mladá generace si dá k filmovým večerům slaný karamel a jejich rodiče třeba Habanero s čedarem. Jsme moc rádi, že zákazníkům chutná. To je pro nás ten největší hnací motor.
Lidé si mohou vybrat ze všech našich druhů na eshopu, který najdou na stránkách www.bopcorn.cz. Na těchto webovkách je také mapa, kde zákazníci najdou síť kamenných obchodů po celé republice. Je skvělé, že se velkoodběratelé stále rozrůstají, jsme za to vděční.
Jak se vám daří překonávat toto těžké koronavirové období?
No… upřímně těžko. Ale naučili jsme se spoustu věcí a změnili firemní strategii. Začali jsme klást důraz na eshop, rozšíření velkoodběratelského portfolia a věříme, že se nám podaří v tomto roce další novinka.
Chystáte něco nového a zajímavého do budoucna?
Samozřejmě. Pořád jsou před námi nové výzvy. Nové příchutě, prodejna, technologie apod.